cerita sedap belakang kereta


Jam lapan aku dah ada dalam gelap belakang librari. Party tu habis agak dalam pukul 12 malam dan aku ajak dia balik.


Nurulshahira Com Accident Lagi Kali Ke 5 Dah Ni

Entah kenapa tetapi mata saya terpandang ke arah tempat duduk belakang melalui cermin pandang belakang.

. Ia juga amat lapar kerana sudah tiga hari tidak makan. Kami bertolak pada malam hari dengan kereta baru dan besar yang dibeli oleh ustaz Rusli di KL kalau mengantuk nanti hang pulak bawak katanya kepadaku yang duduk di sebelahnya manakala isterinya yang dah berkali-kali aku tojah tu duduk di belakang pura-pura tidur dan tidak mendengar percakapan kami. Ada orang kata semasa kemalangan itu berlaku budak itu yang duduk di bahagian depan manakala ibunya sebagai pemandu.

Ila terus mengulum batang aku hingga ke pangkal makin lama semakin lajuAku rasa kepala batang aku terlanggar anak tekak IlaNyilu rasanya. Manakala budak tersebut kekal di dalam kereta. Aku terus pecut tak berani kata apa-apa takut dia tukar fikiran.

Jadi Tunggal terselamat kerana tidak ada sesiapa yang tahu ia berada di situ. Bukan nak tolong angkat buku tapi nak tengok peha gebu mereka semasa duduk dalam kereta. Jealous jugak aku sebab aku yang bawa dia tapi silap aku jugak sebab aku dok layan minah salleh lain.

Aku segera memusingkan badan Nurool supaya menyandar ke dinding kereta sementara kaki kanannya kuletakkan ke konsol kaki kirinya kuletakkan ke dash board. Kami langsung tidak bercakap sesama sendiri. Di kesempatan kali ini IDN Times telah merangkum 10 curhatan ngeri yang pernah dialami orang-orang.

Amoi tu terlalu sedap dan aku tak tahan lagi. Seks Di Dalam Kereta Mewah Boss. Wahhhh aku mengerang kesedapan dan aku pun mengeluarkan peluh satu badan banyak.

Lagi satu cara untuk menguji buaian kereta selain daripada Moose Test ialah ujian air dalam cawan Fujiwara yang layan cerita animasi Initial D mesti tahu punya. Tunggal tidak lapar lagi. Setengah jam aku rasa seperti sekerat hari tunggu dalam kereta.

Buaian body roll berlebihan. Bos angkat punggung aku keatas lututnya dan menjilat pantat aku. Bos hisab n gigit biji aku tanpa ade belas kasihan.

Hari keempat Tunggal cuba keluar. Dengan berat kereta yang dialih ke belakang penyerap yang rosak tak mampu untuk melembutkan peralihan berat dengan baik. Lawak itu membuat saya teringat tentang satu kisah yang saya alami dulu.

Mengerang sedap tak henti-henti. Saya pula hanya memandang ke depan saja. Baru-baru ini saya terlihat di media sosial ada lawak tentang perbuatan nakal mereka yang melekatkan gambar hantu pada kamera yang dipasang di bahagian belakang kereta yang digunakan bila kita hendak undurkan kereta.

Cikgu Suraya susah sikit nak nampak keseksiannya sebab dia bertudung dan berbaju kurung ke sekolah. Cipap cikgu yang cantik tu buat batang saya macam nak patah. Sampailah badan dia terangkat dengan kakinya keras.

Amoi tu hisap dan sedut sambil tu lidahnya gesel kat batang aku. Di sini aku nak share pengalaman cerita aku main dengan bos aku. Pekerjaaan di kawasan jalur kereta api yang beragam pun membuat cerita mereka beragam.

Disebabkan hal itu budak itu pun merayau-rayau mencari ibunya sehingga kini. Pamiran yang sebegitu rupa telah menyebabkan pelir Amir berdenyut denyut di dalam seluarnya. Dalam kemalangan itu ibu kepada budak tersebut telah tercampak keluar dari keretanya.

Bos aku ni india. Bila saya pantau cermin tepi saya terkejut melihat susuk tubuh perempuan dengan rambut mengerbang serta berbaju putih sedang berdiri tapi keadaannya seakan-akan terapung-apung mengekori kereta kami dari belakang. Dia kata dia masih virgin.

Badannya pun agak lega. Setelah beberapa ketika tiba- tiba dalam kereta terbau sesuatu yang amat busuk menusuk hidung saya dan teman saya. Tapi Hani halang dengan tapak tangan dia.

Bagaimanapun dia mendapat panggilan telefon daripada isterinya dan walaupun agak pelik dia mengangkat dan apa yang mengejutkan si isteri sebenarnya masih berada di RR Ajil. Kemaluan aku pun menegang masa tu. Cerita malam pertama merupakan Koleksi BahanCeritaKisah Berunsur Lawak Penawar Duka Lucu Dongeng Gelihati dan sewaktu dengannya.

Ikan itulah yang menjadi makanannya. Lepas tu giliran aku pulak nak climak. Aku kerja sebagai setiausaha di sebuah syarikat.

Mona bergerak masuk ke dalam kereta dan duduk di kerusi depan bersebelahan Amir. Tepat masanya aku nampak lampu kereta menyusur parking dibelakangku dan secepat kilat pintukiri keretaku dibuka dan dia dah ada disebelah. Aku juga membantu Ila dengan menolak dan.

Lama gak aku. Dari belakang kerampingannya terserlah dengan T Shirt yang agak ketat dan kain batik yang dililit kemas menampakkkan bentuk badannya yang menarik. Kami pun masuk kereta dan menujuk ke rumah dia.

Aku cuba menolak kepalanya tapi tidak berdaya. Hasrat yang berunsurkan ciri cirimaksiat mulai bersarang di dalam kepala Amir. Nurool agak kurang selesa tapi sebab sudah syok dia akur sahaja.

Aku naik atas body dia dan nak sumbat batang aku dalam cipap dia. Bila Miss Jennifer atau Mrs. Aku tak minum tapi aku nampak dia dah 2 can beer kat meja kami.

Iya bukan orang hidup. Dalam samar-samar aku dapat melihat dengan jelas farajnya yang menjadi idamanku selama ini. Di mana-mana sahaja nampaknya aku.

Tetek cikgu saya rasa macam nak hisap aje sedap nampak sambungku melihatkan keadaan Cikgu Suraya yang tak membantah dia masih. Dorren nak balik atau baru sampai aku mesti menerpa ke arah kereta mereka. Dia menggengam rapiSambil melancap selaju-lajunya Ila mengarahkan batang pelir ke matanyahidungnyake pipinyaIla mencium sekitaran batang pelir aku.

Desiran angin yang bertuip membuatkan kainnya itu terpekap pada jaluran tubuhnya. Apabila tiba di rumah rakan di Jerangau Barat saya keluar dari kereta manakala isterinya tidak berganjak dari tempat duduknya. Nak tau semua pekerja perempuan di tempat aku kerja memang gilakan.

Peha dia menggeletar macam agar-agar. Ia terjumpa seketul ikan tenggiri goreng yang dibuang. Dah lama juga berlaku lebih 10 tahun dulu.

Bos aku bangunkan badan aku dan pusing badan dan aku berbaring menghala kepintu kereta. Tiba-tiba dia cakap lets go somewhere else I want to dance. Aku rasa sakit n pedih.


Padah Cucuk Belakang Kereta Elak Bayar Tol Pemandu Myvi Dapat Maki Free


Apanakbuat Mak Kereta Saya Kena Langgar Belakang


Fakta Atau Auta Kereta Pacuan Roda Belakang Tidak Understeer Wapcar


Cerita Kami Amna Aliff Addeena Myvi Ku Kena Langgar


Budak 3 Tahun Maut Setelah 4 Jam Tertinggal Dalam Kereta Pengetua


Follow ファルハン S Farhanahmad04 Latest Tweets Twitter


Agak Agaklah Nak Buang Sampah Dari Atas Habis Cermin Kereta Pecah


Kalau Jatuh Sia Sia Tular Video Budak Lelaki Seorang Diri Belakang Kereta Undang Cemas


Kau Igt Driver Belakang Boleh Agak Ke Malaysian Modders Facebook


Nurulshahira Com Accident Lagi Kali Ke 5 Dah Ni


Kereta Rosak Tengah Jalan Ini Cara Untuk Dapatkan Khidmat Towing Percuma Vanilla Kismis


Bila Nak Tukar Absorber Kereta Anda Ini 6 Tanda Masanya Telah Sampai Wapcar


Letak Pewangi Kereta Di Bahagian Ini Bukan Di Dashboard Barulah Bau Harum Sampai Ke Belakang Vanilla Kismis


Alamak Siapa Pula Yang Bertinggung Di Belakang Kereta Tu Utusantv


Cemas Makhluk Hitam Tumpang Kereta Kosmo Digital


Kalau Jatuh Sia Sia Tular Video Budak Lelaki Seorang Diri Belakang Kereta Undang Cemas


Niat Nak Tolong Kereta Rosak Tapi Lain Pula Jadinya Apabila Diserang Pomen Aneh


Guna Tilam Di Kabin Belakang Menyalahi Undang Undang Boleh Kena Saman


Agak Agaklah Nak Buang Sampah Dari Atas Habis Cermin Kereta Pecah

Related : cerita sedap belakang kereta.